قیمت
2,000,000 تومان
ویژگی های دوره
  • استاد دوره دکتر حسین عباسی
  • نوع دوره عمومی و خصوصی
  • سطح دوره مقدماتی تا پیشرفته
  • پیش نیاز آشنایی با جاوا
  • مدت زمان 45 ساعت
  • روز و ساعت تماس حاصل نمایید
  • زمان شروع تماس حاصل نمایید
  • دانشپذیران 2587
دوره های خصوصی

دسته بندی ها

0 بررسی
2587 دانشجو

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید یکی از جذاب ترین دوره های آموزشی میباشد که مخاطبان دوره میتوانند در این دوره آموزش اندروید اصول طراحی اپلیکیشن های تحت اندروید را طراحی و پیاده سازی نموده و شروع به کسب درآمد در حوزه اپلیکیشن های موبایل نمایند. کاربران دوره آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانند با کسب مهارت های مطرح شده در سرفصلهای دوره گام بزرگ و سریعی جهت ورود به بازار اپلیکیشن های اندرویدی برداشته و با انتشار برنامه های طراحی شده خود در فضای مجاری کسب درآمد کنند.

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

هم اینک ده ها هزار نرم افزار تحت موبایل در فضای اینترنتی منتشر شده که تعداد بی شماری از این نرم افزارها با دانلودهای حیرت آور منبع درآمدهای چندین میلیونی برای طراح خود بوده اند.

در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید بصورت کاربردی مراحل ساخت و مدیریت UI شامل اضافه نمودن شی ها,منوها و … , مدیریت بلوتوث برای ارسال و دریافت فایلها, کارکردن با Service های اندروید شامل:

مدیریت دوربین, مدیریت ضبط و پخش صدا, مدیریت و ضبط و پخش تصویر و مدیریت تماس و غیره نیز آموزش داده می شود. اگر قصد ورود به بازار نرم افزارهای موبایل را دارید هم اینک در دوره آموزش برنامه نویسی android شرکت نمایید.

پیش نیاز دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

ندارد

سرفصل

سرفصل دوره آموزش برنامه نویسی اندروید در محیط اندروید استودیو:

بخش اول: آموزش نصب و پیکربندی اندروید استودیو و کار با آن

۱) ایجاد اولین پروژه اندرویدی
۲) آشنایی با پانل های نرم افزار و نحوه تغییر متن
۳) تغییر رنگ پس زمینه و بازبینی چیدمان و فایل های منبع
۴) معرفی پنجره خوش آمدگویی و واسط کاربری اندروید
۵) معرفی پنجره های ابزار
۶) کلید های میان بر و تغییر تم استودیو اندروید
۷) ایجاد یک دستگاه مجازی اندرویدیAVD
۸) شروع و راه اندازی شبیه ساز
۹) پیکربندی اجرا و توقف برنامه در حال اجرا

بخش دوم: آشنایی با معماری اندروید و فعالیت ها

۱) بازبینی معماری اندروید
۲) معرفی کتابخانه های C,C++و اپلیکیشن
۳) آناتومی اپلیکیشن اندروید
۴) بررسی اپلیکیشن اندروید
۵) چرخه حیات یک فعالیت و بررسی پشته و وضعیت فعالیت
۶) مدیریت تغییروضعیت یک فعالیت در اندروید
۷) بررسی وضعیت پویا و وضعیت سازگار و متدهای چرخه حیات فعالیت

بخش سوم: آشنایی با محیط کدنویسی

۱) آشنایی با پنجره ویراستار
۲) آشنایی نحوه تقسیم پنجره ویراستار و قابلیت تکمیل کد
۳) تکمیل یک عبارت و تولید کد
۴) بستن و کوچک کردن خطوط
۵) جست و جوی سریع سند و فرمت بندی مجدد کد

بخش چهارم: بررسی وضعیت فعالیت و تست اپلیکیشن روی دستگاه واقعی

۱) ایجاد پروزه جدید برای تغییرات وضعیت فعالیت
۲) رونویسی متدهای چرخه حیات فعالیت و تغییر فیلترینگ پانل Logcat
۳) اجرای برنامه و مشاهده تغییرات Logcat
۴) غیرفعال کردن ذخیره سازی خودکار وضعیت یک فعالیت
۵) آشنایی با کلاس Bundle و ذخیره و بازیابی یک فعالیت
۶) نحوه استفاده از خط فرمان
۷) تست اپلیکیشن های استودیوی اندروید بر روی یک دستگاه فیزیکی اندرویدی

بخش پنجم: بررسی دیدها، گروه ها ، چیدمان، واسط کاربری و Layout

۱) درک دیدگاه ها ، گروه ها و چیدمان ها در اندروید
۲) معرفی مد design و Text برای طراحی
۳) تنظیمات مشخصه ها
۴) ایجاد یک Activity و طراحی واسط کاربری
۵) ویرایش مشخصه های view
۶) معرفی یک چیدمان Xml
۷) استفاده از دید سلسله مراتبی
۸) درک نظریه ایجاد واسط کاربری اندرویدی در کد جاوا
۹) ایجاد یک پروژه نمونه و ایجاد واسط کاربری در کد جاوا
۱۰) افزودن پارارمترها و قواعد چیدمان
۱۱) استفاده از شناسه های دید و تبدیل dp به px
۱۲) استفاده از مدیر Grid layout دراستودیوی اندروید
۱۳) پیاده سازی پروسه تقسیم ردیف و ستون و تغییر Gravity
۱۴) کار با چیدمان Grid اندروید با استفاده از منابع چیدمان XML

بخش ششم: مدیریت رویداد، رخدادهای لمسی و تشخیص ژست ها

۱) مفاهیم مدیریت رویداد و گوش کننده ها
۲) یک مثال از مدیریت رویداد
۳) مصرف رویدادها
۴) اداره کردن رخدادهای لمسی (Toch) و چند لمسی (Multi-touch)
۵) نمونه ای از یک برنامه چند لمسی
۶) تشخیص ژست های رایج با استفاده از کلاس تشخیص دهنده ژست
۷) ساخت نمونه ای از پروژه تشخیص ژست (پیاده سازی کلاس Listener)
۸) ایجاد یک نمونه از Gesture Detector Compact و تست برنامه
۹) مراحل پیاده سازی ژست سفارشی
۱۰) افزودن قابلیت پشتیبانی از کارت SD به یک AVD و Build کردن برنامه Gesture Builder
۱۱) ساختن یک فایل ژست و استخراج آن از کارت SD
۱۲) افزودن فایل ژست به پروژه و پیاده سازی متدها و اجرای برنامه
۱۳) پیکربندی Gesture Overlay View
۱۴) تشخیص دادن ژست های Pinch

بخش هفتم:کار با فرگمنت ها

۱) مقدمه ای بر فرگمنت های اندروید
۲) اداره کردن رخداد های فرگمنت و پیاده سازی ارتباط فرگمنت
۳) استفاده از فرگمنت ها در Android Studio(ساخت Layout و کلاس فرگمنت اول)
۴) ساختن Layout و کلاس فرگمنت دوم و اضافه کردن فرگمنت ها به Activity
۵) ایجاد ارتباط بین فرگمنت Toolbar و Activity
۶) ایجاد ارتباط بین فرگمنت Text و Activity

بخش هشتم:Master Detail Flow ، منوهای OverFlow و Scene ها

۱) ایجاد یک Master/Detail Flow Activity و معرفی فایل های آن
۲) نمایش وب سایت در صفحه
۳) مراحل ایجاد و مدیریت کردن منوهای OverFlow
۴) ایجاد پروژه مشاهده عملکرد منوی OverFlow
۵) پویانمایی واسط های کاربری با استفاده از فریم ورک Android transitions
۶) کارکردن با گذارهای Scene و نحوه تعریف Transitions و Transition Sets
۷) کارکردن با درون افزاینده ها
۸) اموزش عملی Android Transition با استفاده از Begin Delayed Transition
۹) پیاده سازی Scene Transition در اندروید(طراحی scene ها)
۱۰) پیاده سازی گذارها

بخش نهم:کار با Intent ها و Activity ها

۱) مقدمه ای بر Android Intents
۲) استفاده از intent های explicit اندروید(بخش اول)
۳) استفاده از intent های explicit اندروید(بخش دوم)
۴) بررسی intent های implicit اندروید
۵) اضافه کردن یک Activity، تغییر فایل manifest و نصب بسته my webview
۶) مقدمه ای بر Broadcast Intents و Broadcast Recivers
۷) ایجاد یک نمونه از Broadcast intent
۸) گوش دادن به Broadcast های سیستم

بخش دهم:کار با Thread(نخ ها) و سرویس های Starte و Bound

۱) مقدمه ای بر نخ ها و اداره کننده ی نخ ها
۲) ایجاد یک نخ جدید ، پیاده سازی اداره کننده و پاس کردن پیغام به اداره کننده
۳) مقدمه ای بر سرویس های Started و Bound
۴) پیاده سازی یک سرویس started در اندروید
۵) ایجاد نخ جدید در سرویس و تغییر واسط کاربری
۶) ایجاد سرویس های bound محلی در اندروید
۷) آشنایی با خدمات از راه دور محدوده یا Remote Bound service

بخش یازدهم: کار با پایگاه داده SQLite در اندروید

۱) بررسی اجمالی پایگاه داده های اندروید SQLite
۲) استقرار SQLite روی یک دستگاه مجازی اندروید)AVD) و اجرای برخی دستورات
۳) کلاس های جاوای اندروید
۴) طرح جدول اندروید
۵) ایجاد Table layout و Table Row برای پروژه پایگاه داده
۶) ایجاد و استفاده از پایگاه داد ه SQLite در اندروید (بخش اول)
۷) ایجاد و استفاده از پایگاه داد ه SQLite در اندروید (بخش دوم)
۸) درک هدف ارائه دهندگان محتوا

بخش دوازدهم: ذخیره سازی ابری ، Video Playback و ضبط تصویر و ویدیو و صوت

۱) چارچوب دسترسی به ذخیره سازی ابری
۲) فیلترسازی لیست های picker files و هندل کردن نتایج intent
۳) خواندن محتوای یک فایل ، حذف و دسترسی به فایل
۴) مراحل پیاده سازی Video play back روی اندروید
۵) تست پخش ویدئو روی دستگاه اندرویدی
۶) افزودن Media Controller به Video view
۷) مراحل ضبط ویدیو و ضبط تصویر روی اندروید با استفاده از دوربین
۸) ایجاد یک پروژه ضبط ویدئو
۹) مراحل ضبط Android Audio و پخش با استفاده از Mediaplayer و Media Recorder
۱۰) بررسی مثال ضبط و پخش صدا

بخش سیزدهم: Google Map

۱) Google maps Android API
۲) ایجاد یک پروژه google map
۳) بررسی ژئوکدینگ و ژئوکدینگ معکوس
۴) اضافه کردن نقشه به برنامه و تغییر نوع آن
۵) نمایش map controls به کاربر
۶) حرکات نقشه و ایجاد نشانگر ها روی آن
۷) کنترل دوربین نقشه

بخش چهاردهم: معماری چاپ در اندروید

۱) اشنایی با معماری چاپ اندروید
۲) گزینه های ایجاد پشتیبانی چاپ و ایجاد محتوای html
۳) بررسی چاپ صفحه وب و سند
۴) مراحل ایجاد برنامه چاپ html
۵) مراحل ایجاد یک نمونه چاپ web page
۶) افزودن گزینه print menu
۷) راهنمایی برای چاپ سند سفارشی اندروید
۸) مراحل ایجاد پروژه چاپ سند سفارشی
۹) پیاده سازی متد onwrite callback
۱۰) بررسی یک صفحه در محدوده و طراحی محتوا روی pagecanvas

بخش پانزدهم: ساخت فایل apk و آماده سازی برنامه برای انتشار

۱) به کارگیری دستگاه های مختلف اندروید و تنظیم نمایش آنها
۲) امضا و آماده سازی یک برنامه اندروید برای انتشار و ساخت فایل apk
۳) رجیستر Google play Develover Console و آپلود نسخه جدید apk
۴) بررسی Gradle در Android Studio
۵) فایلهای Module Leve

برنامه درسی را در حال حاضر در بخش توضیحات دوره میتوانید مطالعه نمایید.

User Avatar

حسین عباسی، دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار و الگوریتم، استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر، دارای 20 سال سابقه کار اجرایی ، تدریس و طراحی سیستم های آموزشی. مشاهده رزومه

میانگین 0.00 بر اساس 0 امتیازها

5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%
قیمت
2,000,000 تومان
ویژگی های دوره
  • استاد دوره دکتر حسین عباسی
  • نوع دوره عمومی و خصوصی
  • سطح دوره مقدماتی تا پیشرفته
  • پیش نیاز آشنایی با جاوا
  • مدت زمان 45 ساعت
  • روز و ساعت تماس حاصل نمایید
  • زمان شروع تماس حاصل نمایید
  • دانشپذیران 2587
دوره های خصوصی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما

شماره ثابت: 1586186-0910
شماره همراه: 1586186-0910
ساعات پاسخگویی: 10 الی 20

آدرس: میدان ولیعصر
لطفا بدون هماهنگی قبلی از مراجعه حضوری خودداری نمایید.
X
question